give me the power i ain't got nothing

Hej

Trött som fasen huvudbänget går inte över jag har sovit , jag har ättit, jag har hällt i mig kaffe och vatten det känns skit kärleken åkte till apoteket och köpte migrän medecin och panodil brus ingen förbättring. Hade mycket måsten att göra men men, man är bara människa och i morgon har jag 2 jobb intervjuer så morgon dagen är en viktig dag ett av jobben är redan mitt så nu gäller det storslagna beslutet om vilket jobb man ska välja..känns konstigt att ens ha möjligheten efter en sommar i misär och utan pengar. Jag vill ha livet jag förkännat och jag vill att jag och kärleken ska ha dom bästa möjligheterna till vårt liv tillsammans.
                                                              


Spexigt



jätte skoj

Nej inte direkt.

 

 

 

 

 


                                          

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh grattis, vad kul att du har fått jobb! Skönt att ni är inne i nya lägenheten nu. Så är SÅ spänd på att se hur den ser ut. Puss

2009-08-31 @ 20:34:05
URL: http://franq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0