have i told you that i do love you.

Sitter i den nya lägenheten och blickar ut över det nya rymliga vardagsrummet, kartongerna är up packade och jag har vandrat i mellan våra rum och andas in det nya. Jag har en kännsla av att dat kommer bli lättare att andas här , luften känns lite renare. Tittar på vår gammla tv som här i vårt nya hem är fylld utav en massa kanaler och valen är många, jag kommer aldrig ha tråkigt här, här finns du och jag i vår nya större lägenhet där tv'n är ett kanal paradis, luften känns så där godis sött och här i vår två finns ett vackert löfte om ett bättre liv.

Tack Min älskade familj och axel's familj för all hjälp under vår flytt.

Ni får ha en underbar kväll, det ska jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fler bilder tack säger en trött mamma som nu är hemma i skåne.

pussar mamma o pappa

2009-08-30 @ 23:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0