battle.

Hon har sorg i hjärtat, min vän.
Hon ringer gråtandes virrar runder i stockholm, ensam.
Hon borde åkt med första pendlen men stanade med din bortvända rygg.
Nu är hon arg för hon vet att hon inte borde, men gör det endå.
För hon säger att hon måste, hon måste andas din luft för att förstå för att kunna se dig.
Dig så vem är du? Vem ger dig rätten att förvirra ?
Hennes hjärta är större än dagen du entrade det.
12 timmars av givande men vad gav du?
inget.

Trött idag, men solen skinner och jag är lycklig. Älskling jobbar men e på väg hem, och jag e så där patetiskt super kär att jag vill dansa naken i sängen och skrika hur mycket jag älskar dig. ÄLSKAR DIG.


jag i lördes på strand!

xxooo



Soudtrack: A Camp " Stronger the jesus"




Kommentarer
Postat av: mamma

Hej tilda kul att se lite nya bilder

Kram mamma

2009-02-17 @ 17:59:37
URL: http://arnessons.blogg.se/
Postat av: Becka

hej sötkorv! vad fin du är. ses till helgen yeah! puss

2009-02-17 @ 20:16:48
URL: http://franq.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Din vän får så mycket energi av dig så att hon så småningom kommer på rätt sida av Verner, dvs bort från Verner. Tack för en toppenfredag och en superlördag. Älskar din lägenhet, Matilda, och vi gjorde den så fin!

Kram!!

2009-02-22 @ 03:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0