Mina älskade och jag.

Idag saknar jag skåne, mamma pappa huset och sjön älskade Österslöv en dag lovar jag att jag kommer tillbaka till ett eget hus för mig och kärleken och våra små egna bäbisar när dom väljer att komma. Då har jag ett fast jobb en bra utbildning något som ni kan vara stolta över för det är det jag vill ge er allt det som ni har gett mig älskade familij utan er är jag inget!

idag känner jag mig liten, har svårt med anningen jävla astma nu vill jag att min mamma håller om mig och att min pappa drar dåliga skämt. Det är svårt att bli vuxen men jag länktar till jag är där, då livet börjar på riktigt.

  





Kommentarer
Postat av: Anonym

vises om 2 veckor när lillsyrran dansar.



hur var det nu med era önskelistor

kram mamma

2009-11-28 @ 11:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0