and i'm in panic !





jag packar som en galning inför resan lämnar lägenheten kvart över 5 i morgon bitti, ska bli jäte kul lite orolig över min förkylning och min nacke men messt av allt ser jag fram i mot upplevelsen jag tror det kommer bli fantastisk! Börja gråta i dag när kärleken åkte haha han kommer tillbaka snart men det är som mitt hjärta förbereder sig att vara ifrån honom antar att det är en naturlig reaktion kanske lite små töntigt men endå.

nu måste jag fortsätta, kärlek till familjen i skåne.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadu snygging det är bara att packa på



kärlek från skåne M,P,T och lillsyrran

2009-10-31 @ 15:12:37
Postat av: Anonym

Detta kommer att bli kanon.

Njut och upplev snart är du hemma igen.

Kramis moster

2009-10-31 @ 16:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0