it's dark-

Vad vill ni att jag ska göra? För just nu fattar jag ingenting och jag är trött på att alltid behöva förklara mig pga allt jag ställt till med i mina dagar, alla mina synder och all självömkan. Men sluta förknippa med den jag var , jag är en annan nu , jag är matilda jag är inget av det jag brukade vara. Men pga av mitt förflutna har jag då ingen rätt att gråta , känna sorg, skrika ta ett glas vin och kanske till och med bli berusad. Ni vet sånt som alla andra gör utan att behöva förklara sig eller känna skuld? Den enda lasten som finns kvar är min rökning och det står jag för jag men jag är inte stolt!

Men efter helgen så vet jag inte vad ni begär av mig?

Jag gör ett försök att få er respekt och ert förtroende, ett sissta!  
fråga mig inte varför jag gör det men jag gör det för er spesiellt för dig för jag vill inte behöva betala för gamla synder.
För jag är trött och jag saknar dig.

Inget mer vin ingen öl, inga ciggareter.

Så när ni dricker vin eller festar tänk på mig, för jag har inte den rätten enligt er.

Jag älskar er ni är mitt liv luften jag andas allt som är vackert i livet.

Till dig ..
har jag inte mycket att säga allt som vi delat, allt jag vet om dig all skit du hittat på, har jag hållt mellan oss jag har aldrig dömt dig aldrigt delat med någon det vi pratar om. Men du väljer att tro saker om mig som är ofattbara och sätter mig i den sitsen som du gjorde. När jag tänker på det så kan jag inte riktigt andas för det gör så ont i mitt hjärta vår relation är sönder och sorgen är stor. Men jag vet att det kommer bli bra , någon gång.
Men jag behöver tid mycket tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0