psiko piko diko..?

jag är sjuk, fasen!!! Jag avskyr det, idag fick jag sjukanmäla mig och jag ville inte för jag vill inte vara ifrån mitt nya jobb för jag trivs, jag har kul och känner att jag gör något viktgt. Jag är en förlängd arm och det ger mig kraft och ett ständigt solsken.

Andra saker ger mig stora gråa moln men men jag tänker inte lägga ner någon tid eller kraft på sånt , jag är trött på att försvara mig pga mina gamla synder det var då nu är nu.

Nu ska jag göra massa hälso drycker som ska hjälpa mot förkyllnig snor, huvudvärk och halsen. 
  Funkar det så lovar jag att läga up recepten till alla ni 0personer som läser min blogg.

Mamma och Pappa, jag saknar er ( jag vet att ni läser;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

vi saknar dig med pussar mamma o pappa

2009-09-14 @ 20:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0