to tierd.


 

Jag är trött känns som jag blivit överkörd  av ett tåg eller en lastbil under natten, jag orkar inte må så här längre känner mig som jag är 80år, så fruktansvärt trött och tungt med aningen, test reslutaten skulle komma i morgon men jag tänker ringa i dag för medecinen hjälper inte, och jag orkar inte vara halvdöd det passar inte mig.

Jag har duchat pressis det är ungefär den aktivitet jag orkar under en dag.

håll tummarna för att provresyltaten är negativa, svininfluensa 99procent vanlig influensa 1 procent men vem vet, kanske kanske har jag tur?

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är det dags för en uppryckning allting ordnar sig efter helgen är du nog okpuss

mamma

2009-09-17 @ 19:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0