jul nyår en tvivelaktik och kort resume

på julafton var pulka maffian ut på landet hoss mina älskade föräldrar


Sysster

Kusin stoffe

Kusin andreas

Sen var det en lokal speleman på besök som spelade tvivelaktikt men fick mig att le större än på länge


Sysster

På nyår lagde jag mat till 16personer det var intressant och resultatet var fantastikst.


Maten

Jag ägnade mig ått mina aldra fulaste miner

Så här vackra var kärleken och min sysster vid 12slaget

Vi kysste varandra och jag var tårögd över all kärlek  du ger mig

Sen kom vi hem till lägenheten där jag gjorde en tjej hörna som är min bara min


Här va den


Kommentarer
Postat av: Anonym

håll den no i ordning pussar

mamma

2010-01-14 @ 19:08:09
Postat av: Anonym

håll den nu i ordning pussar

mamma

2010-01-14 @ 19:08:47
Postat av: Anonym

skönt att se lite bilder. älskar dig mamma

2010-01-14 @ 19:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0