saknad i åre

fick önske mål om uppdatering så.

Jag känner mig trött just nu och ensam känns tungt kring partiet där hjärtat ska sitta, vet inte längre om jag ska skratta eller gråta. Fjällen är så ovant mot det jag är van vid, min vardag är långt ifrån det som jag ser som min tryhet det är inte det att jag är deppig bara det att saknaden är påtaglig en fredag som jag vill spendera med dig. Men snart är det söndag och den vy som är som en film kulis kommer vara som ett minne i min nya kamera.

jag älskar dig i natt och för alla nätter som jag kommer att möta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi i skåne saknar dig också men självklart ska du skratta och vara glad och njuta av din tid i åre det är ju inte bara jobb dygnet runt. det är både positivt och negativt att telefonen lagt av. snart har du en ny kusinbebis kanske i natt eller i morgon



älskar dig



mamma pappa minna och tage

2010-03-05 @ 23:43:08
Postat av: Anonym

nu är det dags att uppdatera



pussar mammi



ps ge järnet i kväll

2010-03-16 @ 08:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0